VERKKOKAUPPA
KEIKKU -tuotemerkin taustalla toimiva Kohtalonpoika Oy (y-tunnus 3002777-3) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen ja erikseen sovitusti myös muualle Eurooppaan. Kaikki hinnat sisältävät Suomessa käytössä olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilataksesi sinun tulee olla täysi-ikäinen.
Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti sähköpostiisi. Jos et saa vahvistusta vuorokauden sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä sähköpostilla. Tarkista huolella, että omat tietosi ovat oikein – varsinkin puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
MAKSUTAVAT
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii 5.10.2021 alkaen Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Valittavanasi on eri pankkien maksupainikkeet, Visa- ja MasterCard -luottokorttimaksu sekä OP Lasku. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluun info@keikku.com.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
TOIMITUSTAPA JA -KULUT
Lähetämme kaikki verkkokaupan tilaukset Postin välityksellä. Toimituskulut Suomeen ovat joko 4,90 € Postin pikkupakettina postilaatikkoon (vain tarvikkeille) tai 5,90 € postipakettina Postin automaattiin/noutopisteeseen. Tilauksesi postitetaan pääsääntöisesti 2-7 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Mahdollisista poikkeuksista toimitusajoissa ilmoitetaan erikseen. Kaikkiin toimituksiin sisältyy seurantakoodi. Emme vastaa lähetyksen katoamisesta tai toimituksen viivästymisestä sen jälkeen, kun paketti on luovutettu Postin kuljetukseen.
Toimitus onnistuu verkkokaupan kautta kaikkialle, minne kuljetusyhtiöt toimittavat tuotteita. Jos haluat tehdä tilauksen Suomen ulkopuolelle, ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen info@keikku.com.
VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Alennetuilla Outlet-tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Palautustilanteessa otathan aina mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@keikku.com. Tuotteet palautetaan Postin toimituksena, josta veloitamme 5,90 € per toimitus. Toimituskulu vähennetään suoraan palautuksen hyvitettävästä summasta. Saat tarkemman ohjeen palautukseen, kun olet meihin yhteydessä.
Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaava, eli käyttämätön ja pesemätön. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja todenneet tuotteen virheettömäksi, palautamme hyvitettävän summan Paytrailin kautta asiakkaan tilauksessa käyttämälle maksutavalle. Tilauksen toimituskuluja ei palauteta.
Mikäli tuotteessa ilmenee jokin valmistuksessa tapahtunut virhe, tuote voidaan korjata tai vaihtaa uuteen. Reklamaatiotilanteissa ota aina ensin yhteyttä sähköpostitse tai soittamalla. Mikäli vastaanottamasi tuote on virheellinen, toivomme reklamaatioilmoitusta mahdollisimman pikaisesti osoitteeseen info@keikku.com.
Vaihtotilanteessa asiakas vastaa tuotteen palautuksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaan. Palautus tulee lähettää seurantakoodillisena lähetyksenä osoitteeseen:
Kohtalonpoika Oy
Iiroisentie 11, 21210 Raisio
Puh: 0408391197
Kun palautus on jätetty Postin kuljetukseen, Keikku/Kohtalonpoika Oy lähettää uuden tuotteen veloituksetta yhden kerran. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Mikäli paketti palautuu myyjälle, veloitamme uudelleenlähetyksestä uuden toimituskulun paketin koosta riippuen (4,90-5,90 €).
ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee siitä ilmoittaa meille viimeistään 14 päivän kuluessa osoitteeseen info@keikku.com. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille.
Huom! Emme korvaa tuotteissa säilytettäville esineille mahdollisesti aiheutuvia harmeja tai vahinkoja. Pyrimme varmistamaan tuotteiden turvallisuuden laadukkailla ja kestävillä materiaaleilla sekä testaamalla tuotteet huolellisesti, mutta emme pysty estämään käyttäjälle tapahtuvia kolahduksia, kulumista tms. vahinkoja.