Toimitusehdot

VERKKOKAUPPA

KEIKKU -tuotemerkin taustalla toimiva Kohtalonpoika Oy (y-tunnus 3002777-3) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen ja Eurooppaan. Kaikki hinnat sisältävät Suomessa käytössä olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilataksesi sinun tulee olla täysi-ikäinen.

Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti sähköpostiisi. Jos et saa vahvistusta vuorokauden sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä sähköpostilla. Tarkista huolella, että omat tietosi ovat oikein – varsinkin puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

MAKSUTAVAT

Checkout -maksunvälityspalvelu välittää maksusi meille. Valittavanasi on eri pankkien maksupainikkeet. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

TOIMITUSTAPA JA -KULUT

Toimituskulut ovat alkaen 5,50 € Suomeen toimitettaessa. Tilauksesi postitetaan pääsääntöisesti kymmenen arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Mahdollisista poikkeuksista toimitusajoissa ilmoitetaan erikseen. Toimitus onnistuu verkkokaupan kautta kaikkialle, minne kuljetusyhtiöt toimittavat tuotteita. Halutessasi tehdä tilauksen Suomen ulkopuolelle, ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen annu@keikku.com.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus. Palautustilanteessa otathan aina mahdollisimman pian yhteyttä joko sähköpostitse osoitteeseen annu@keikku.com. Tuotteet palautetaan Postin toimituksena.

Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaava (pesemätön ja käyttämätön).

Mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteet, maksat itse palautuksesta koituvat postikulut. Kun tilaus on palannut takaisin ja olemme todenneet tuotteen virheettömäksi, maksamme tilaussumman kokonaisuudessaan asiakkaan käyttämälle maksutavalle. Mikäli palautat vain osan tilauksen tuotteista, ei tilauksen toimituskuluja palauteta. Liitä palautukseen lähetyksen mukana saamasi palautuslomake, missä näkyy syy palautukselle, tilinumerosi sekä allekirjoituksesi.

Mikäli tuotteessa ilmenee jokin valmistuksessa tapahtunut virhe, tuote voidaan korjata tai vaihtaa uuteen. Reklamaatiotilanteissa ota aina ensin yhteyttä sähköpostitse tai soittamalla. Mikäli vastaanottamasi tuote on virheellinen, toivomme reklamaatioilmoitusta mahdollisimman pikaisesti osoitteeseen annu@keikku.com.

Vaihtotilanteessa asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja Keikku/Kohtalonpoika Oy uuden tuotteen lähetyskulut yhden kerran. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Mikäli paketti palautuu myyjälle, veloitamme uudelleenlähetyksestä uudet lähetyskulut (6 €) sekä palautuksesta aiheutuneet kulut (10 €).

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee siitä ilmoittaa meille viimeistään 14 päivän kuluessa osoitteeseen annu@keikku.com. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.